طعم گس خرمالو

اینجا زنی زندگی می‌کند که نقابش لبخندش کفشهای پاشنه بلندش گوشواره های سرخش را میگذارد گوشه ایی و تنهاییش را روایت می‌کند ... اینجا زنی زندگی می‌کند که زنانه میرنجد زنانه گریه می‌کند اما همچنان مردانه میجنگد ... اینجا زنی زندگی می‌کند .
وفا
پ ن : تمامی اسامی استفاده شده در این وبلاگ غیر واقعیست
تمامی داستان های روایت شده واقعیست

عنوان وبلاگ نام داستانی از زویا پیرزاد است

پیش از تو در من زنی زندگی میکرد

چهارشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۲۴ ب.ظ

اینجا را دوست دارم برای از نو نوشتن

از نو شروع کردن

برای از تو خواندن

 از تو گفتن

پیش از تو در من زنی زندگی میکرد

که هر روز صبح تنهاییش را گره میزد به گیسوانش می آویخت به گردنش باقی را هم میریخت پای گلدان کوچکش

پیش از تو در من زنی زندگی میکرد...

اکنون.... همه تویی

مرد روزهای زنانه ی من برایم باش تا ابد

همین گونه که حالا هستی

همراهم هم قدمم هم نفسم هم خانه ام

*هرچه هستی باش

اما کاش...

نه جز اینم آرزویی نیست

هرچه هستی باش اما..باش


:)

 پ ن : به خانه برمیگردیم :)

* شعر از قیصر امین پور

  • Vafa 1192