طعم گس خرمالو

اینجا زنی زندگی می‌کند که نقابش لبخندش کفشهای پاشنه بلندش گوشواره های سرخش را میگذارد گوشه ایی و تنهاییش را روایت می‌کند ... اینجا زنی زندگی می‌کند که زنانه میرنجد زنانه گریه می‌کند اما همچنان مردانه میجنگد ... اینجا زنی زندگی می‌کند .
وفا
پ ن : تمامی اسامی استفاده شده در این وبلاگ غیر واقعیست
تمامی داستان های روایت شده واقعیست

عنوان وبلاگ نام داستانی از زویا پیرزاد است

اینجا پایان یک مهمانیست

شنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۴۰ ق.ظ

مهمون هامون رفتن . من از شدت خستگی خوابم نمیبره...

هرباری که مهمون داریم من خونه رو در حد خونه تکونی مرتب میکنم .امروز به مرحله ایی رسیدم که اگه وقت داشتم شیشه ها رم پاک میکردم !!! 

وسط های مهمونی بود که مادر شوهرم بهم گفت نکن اینکارو با خودت ! خونه شما همیشه مثل دسته گله . یه روز و دو روز که نیس ... وسواس میگیریا!! من اما ته دلم کیف کردم که خونم مثل دسته گله . میدونی باید زن باشی تا وقتی خونت آروم و مرتبه ضربانت رو ریتم بزنه . 

آخ خدا چقدر خسته ام . 

کاش خوابم ببره 

کاش آروم شم . 

یه جایی وسط های سرم هس که میسوزه ، درست توی مغزم !

  • Vafa 1192

نظرات (۸)

  • قالب بلاگ رضا
  • نت رو خاموش کن خوابت میبره :)
    پاسخ:
    این هم پیشنهادیه :)
  • ام اسی خوشبخت
  • خداقوت :)
    با مادرشوهرتون موافقم, وسواس خیلی وحشتناکه.
    پاسخ:
    همسرم از من بدتره!!! جالب تر اینه که بعد ازدواج اینطور شده :| 
    وسواس وحشتناکه. عین خوره میمونه روح آدم رو میخوره
    خسته نباشی کدبانو! :)
    پاسخ:
    مرسییی؛)
    یعنی از روی زورش اومدن گفته؟ :)
    وسواس میگیریا!!
    پاسخ:
    نه از روی دلسوزی :)
    درسته :)
    پاسخ:
    :)
    منم همینطورم مادرم همیشه می گه مهمون می خواد خونتون بیاد بازرس که نمیخواد بیاد!
    پاسخ:
    :) دست خود آدم نیست :)
    خسته نباشید رفیق قدیمی خودم. انشالله همیشه شاد و اروم ببینمت
    پاسخ:
    سلام مهرناز جان
    خانم کم پیدا !!!
    مرسی
    :)
    سلام وفای عزیز خسته نباشی :) خدا بهت سلامتی بده 
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    ممنون نیکی جان :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">