طعم گس خرمالو

اینجا زنی زندگی می‌کند که نقابش لبخندش کفشهای پاشنه بلندش گوشواره های سرخش را میگذارد گوشه ایی و تنهاییش را روایت می‌کند ... اینجا زنی زندگی می‌کند که زنانه میرنجد زنانه گریه می‌کند اما همچنان مردانه میجنگد ... اینجا زنی زندگی می‌کند .
وفا
پ ن : تمامی اسامی استفاده شده در این وبلاگ غیر واقعیست
تمامی داستان های روایت شده واقعیست

عنوان وبلاگ نام داستانی از زویا پیرزاد است

دعوت به چالش " این من هستم"

سه شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۰۳ ب.ظ
من بودم و سحری و خونه و عمادی که خوابیده بود .
نتیجه حوصله سر رفتن میشه همین !!!

این عکس بخشی از ماست !
بخشی از وسایلی که باهاشون زیاد سر کار داریم ...
دلم میخواد شما رو به چالش " این من هستم " دعوت کنم .
یه عکس از وسایلی که بیشترین استفاده رو ازش میکنین یا بهش علاقه دارین بذارین و تیتر کنین "این من هستم " :)
منم یه عکس کامل تر میگیرم :)

  • Vafa 1192

نظرات (۲)

پژو :))
سلام 
این‌من هستم زمانی که تو بلاگفا بودم دوستم اجرایی کرد بعد که اومدم بیان به یه نوع دیگه یکی از دوستان بازم اجرایی کرد :)
کلا بازی خوبی است بخصوص برای من که خوراکمه :))
چون اش رو بعدا میگم :))

پاسخ:
من هم زمانی که پرشین بلاگ بودم شرکت کردم ولی هنوز هم دوسش دارم :)
سلام نلی جان
چالش جالبی بود بنده متاسفانه نمیتونم شرکت کنم پرشین بلاگ همچنان مشکل داره 
پاسخ:
انشالا پرشین بلاگ درست شه شرکت کنین توش :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">