طعم گس خرمالو

اینجا زنی زندگی می‌کند که نقابش لبخندش کفشهای پاشنه بلندش گوشواره های سرخش را میگذارد گوشه ایی و تنهاییش را روایت می‌کند ... اینجا زنی زندگی می‌کند که زنانه میرنجد زنانه گریه می‌کند اما همچنان مردانه میجنگد ... اینجا زنی زندگی می‌کند .
وفا
پ ن : تمامی اسامی استفاده شده در این وبلاگ غیر واقعیست
تمامی داستان های روایت شده واقعیست

عنوان وبلاگ نام داستانی از زویا پیرزاد است

خارج از گود ( دوشنبه یا چهارشنبه )

دوشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۳۷ ب.ظ

شاید خیلی هاتون من رو از وبلاگ " بانوی شرقی " بشناسید . یا از اویل "طعم گس خرمالو" که هنوز نصف پستها رو هیدن نکرده بودم !

شاید خیلی هاتون تو جریان زندگی من باشید از اون موقع که مجرد بودم ... خم و چم زندگی رو دیده باشید از روزهای گل و بلبلی تا این چالشهای اخیر....


بارها شده دوستان زیادی که وبلاگم رو دنبال کردن تو پرایوت برام کامنت کردن که میفهمن و درک میکنن حال این روزهام رو و اونها هم وضعیت مشابهی رو میگذرونن .

راستش مدتهاس دارم تلاش میکنم وضعیت موجود رو تغییر بدم ...

از اونجایی که برخی از مشکلهام مشکل بقیه هم هست و شاید مشکل بقیه در آینده  باشه , تصمیم گرفتم یه " خارج از گود" بنویسم .

تو خارج از گود ,میخوام نکات و رمزهای زندگی متاهلی که این چندوقته تو مشاوره های مختلف با روانشناش های  مختلف و همچنین تو کتابهای روان شناسی خوندم و شیر کنم شاید به دردتون خورد :)

واسه اینکه برنامه مدون باشه خارج از گود رو  دوشنبه ها و اگر نشد چهارشنبه ها  پست میکنم

موفق باشید


  • Vafa 1192

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">