طعم گس خرمالو

اینجا زنی زندگی می‌کند که نقابش لبخندش کفشهای پاشنه بلندش گوشواره های سرخش را میگذارد گوشه ایی و تنهاییش را روایت می‌کند ... اینجا زنی زندگی می‌کند که زنانه میرنجد زنانه گریه می‌کند اما همچنان مردانه میجنگد ... اینجا زنی زندگی می‌کند .
وفا
پ ن : تمامی اسامی استفاده شده در این وبلاگ غیر واقعیست
تمامی داستان های روایت شده واقعیست

عنوان وبلاگ نام داستانی از زویا پیرزاد است

دلم غصه داره

يكشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۶، ۰۱:۵۱ ب.ظ
اون قلمو رو میکشه لای موهام و من از بوی رنگ خفه میشم و پوست سرم  داغ میشه و من بی دلیل فکر میکنم به این آیه قرآن؛  
زنان شما همچون لباس شما باشند  و شما همچون لباس باشید ایشان را! انگار تمام اصول زن و شوهری خلاصه شده تو همین دو جمله . 
یعنی زن و مرد جوری باید هم رو بپوشونن که انگار بی هم برهنه ن . 
لباس عیب ها رو میپوشنه ... عیب همدیگه رو باید پوشوند... لباس پاره آبروی آدم رو میبره لباس پاره ی هم نباشیم 
آبروی هم رو نبریم . عیب همدیگه رو جار نزنیم . لباس جلف آدم رو سبک میکنه لباس جلف هم نباشیم  لودگی نکنیم مسخره بازی در نیاریم . هوای گرم لباس نازک میخواد هوای سرد لباس کلفت . وقتی یکی سردش شد درد دلش گرفت بغلش کنیم مرهم دلش بشیم گرمش کنیم . وقتی یکی داغ کرد عصبی شد جوشید ما آروم باشیم ما کوتاه بیایم ما سکوت کنیم بذاریم خنک شه تبش بخوابه قرار بگیره. 
لباس یعنی شان ، یعنی آبرو یعنی حفاظت ... 
وقتی میگه زن برای مرد، مرد برای زن ، یعنی اونها کنار همند. در یک جبهه باشیم مقابل هم نباشیم رو در روی هم نباشیم ستیر نکنیم ، حرف من باشه حوف اون نباشه نکنیم ...
میگه پاشو ده دقیقه دیگه بیا . من به رنگ تیره روی موهام نگاه میکنم و فکر میکنم سرم آتیش گرفته. میگم پایینش میخوام استخوانی مایل به خاکستری باشهااا !!!!
  • Vafa 1192

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">