طعم گس خرمالو

اینجا زنی زندگی می‌کند که نقابش لبخندش کفشهای پاشنه بلندش گوشواره های سرخش را میگذارد گوشه ایی و تنهاییش را روایت می‌کند ... اینجا زنی زندگی می‌کند که زنانه میرنجد زنانه گریه می‌کند اما همچنان مردانه میجنگد ... اینجا زنی زندگی می‌کند .
وفا
پ ن : تمامی اسامی استفاده شده در این وبلاگ غیر واقعیست
تمامی داستان های روایت شده واقعیست

عنوان وبلاگ نام داستانی از زویا پیرزاد است

از تجربیات یک زن متاهل

چهارشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۷، ۰۸:۲۸ ب.ظ

شاید خیلیاتون من رو از خیلی قبل بشناسید بعضیاتون از زمان بانوی شرقی 

اون موقع که مجرد بودم و شارژ بودم و سرحال 

بعد از زمان رمانتیک نامزدیم و یه سال اول زندگی مشترکم که پر از فانتزی های مختلف بود شاید خیلیاتون وقتی برای اولین بار از مشکلاتم نوشتم شوکه شدید ولی این واقعیت اکثر زندگی هاست به خصوص تو سالهای اول زندگی . یعنی تقریبا میشه به طور قطع گفت که اگه زندگی 4 5 سال اول رو دووم بیاره دیگه به این راحتیا از هم نمیپاشه . از هم پاشیدن خیلی از زندگی ها به معنی نبود عشق یا علاقه کافی زمان ازدواج نبوده بلکه به معنی عدم مدیریت درست روابط تو سالهای اول بوده 

بهرحال شخص جدید خانواده های جدید خیلییییییییییی تاثیر دارن یعنی تو زندگی من که اینطور بوده من اساسا با دو تا موضوع درگیرم یکی خودم و عماد دوم خانواده هامون . رک بهتون بگم هم خانواده عماد بهمون ضربه زدن هم خانوداه خودم متاسفانه هر جفت طرفین خیال میکردن و میکنن که دارن به نفع ما کار میکنن درحالی که اینطور نیست . و البته ناشی گری های ما این موضوع رو بدتر کرد 

زندگی مشترک در عین ساده بودن بسیار پیچیده تر از اونه که بشه با چهار تا کلاس رفتن و مشاوره گرفتن سر و تهش رو هم  آورد و خیال رو تخت کرد که اوکی ما فلان واحدها رو به اصطلاحی پاس کردیم پس طبق این فرمول ها زندگی من اوکیه ((حالا اگه مثل من به هیییییییچ وجه زندگی عادی اغناتون نکنه و دنبال بهترین ها باشید که دیگه کارتون سخت تره !))

ببینید نمیخوام بترسونمتون اما همزمان با من 4 تا از دوستام ازدواج کردن متاسفانه 3 تاشون طلاق گرفتن یکیشون هم چندبرابر بدتر ازمن با مشکلات درگیره که گاهی فکر میکنم واقعا خیلی پوست کلفته که تا الان به فکر طلاق نیوفتاده ( شاید هم افتاده اما فعلا داره تلاش میکنه )

این رو گفتم تا متوجه جدی بودن ماجرا باشید !

اگه الان یکی از من بپرسه آشنایی قبل از ازدواج چقدر تاثیر داره ؟ خیلی رک میگم تقریبا هیچی !!!!!  حالا هیچیه هیچی هم نه هاااا ولی واقعا تا با یکی زیر یک سقف نفس نکشیدی نمیتونی بشناسیش ببینید آدم حتی خودش هم بعد ازدواج میشناسه چه برسه به طرف مقابل و این کاملا طبیعیه بخاطر اینکه ما نقشی رو به عهده میگیریم که تا حالا نداشتیم . ما فرزند بودیم خواهر یا بردار بودیم دوست بودیم اما هیچ وقت همسر نبودیم اینکه یکی دوست خوبی  یا فرزند خوبی باشه هیچ تضمینی نیست که همسر خوبی هم هست !یا برعکس . 


حالا باید چیکار کرد؟ اولا باید خیلییییییی دقت کرد دوما باید خیلی تدبیر کرد سوما باید توکل کرد ! حالا دو مرحله هست یکی مرحله قبل از ازدواج دوم مرحله بعد از ازدواج من میخوام درباره بعد از ازدواج بگم شاید تجربیاتم تو این سه سال به درد کسی بخوره . 

اگه موافقید دستها بالا !

  • Vafa 1192

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">