طعم گس خرمالو

اینجا زنی زندگی می‌کند که نقابش لبخندش کفشهای پاشنه بلندش گوشواره های سرخش را میگذارد گوشه ایی و تنهاییش را روایت می‌کند ... اینجا زنی زندگی می‌کند که زنانه میرنجد زنانه گریه می‌کند اما همچنان مردانه میجنگد ... اینجا زنی زندگی می‌کند .
وفا
پ ن : تمامی اسامی استفاده شده در این وبلاگ غیر واقعیست
تمامی داستان های روایت شده واقعیست

عنوان وبلاگ نام داستانی از زویا پیرزاد است

Be strong

دوشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۷، ۰۱:۳۲ ب.ظ

روز مرگی های یک وفا

امروز مامان علیرضا گفت دیشب علیرضا بهش گفته من عاشق خانم معلم شدم چیکار کنم مامان به هیشکی هم نمیتونم بگم . :))))) یعنی دلم میخواست بمیرم براش . 

دیشب شب خوبی نبود . خونه اونقدر برام تنگ و تاریک و خفگان آور شده بود که هشت شب با موهای خیس تو سوز سرما زدم بیرون . توی تاریکی خیابون های خلوت راه میرفتم و آروم نمیشدم... 

امروز طی یک عملیات یکهویی تصمیم گرفتم بخاطر شب تلخی که دیشب داشتم برای خودم یه جفت کفش بخرم:))  از مدرسه یه راست رفتم مغازه کفش فروشی و یه جفت بوت خریدم ^_^ این اولین باریه که یهویی و بدون مشورت با کسی برای خودم خرید میکنم . توصیه میکنم تجربه ش کنید .اتفاق های یهویی حال خوب کن  :)

فردا مهمون دارم یعنی کلی پخت و پز و رسیدگی به خونه و ... با وجود مدرسه ، یه بخشی از کارها رو باید امروز انجام بدم. وفا خیلی کنده مثل وفا نباشید :( . امروز مهمونم ! یعنی پاشو دوش بگیر ، لباس انتخاب کن حاضرشو برو و تا عصر وقتت گرفته شه!  میز کنسولی که خریدیم رو برامون میارن  و یعنی شب باید حتمااا خونه باشم وسایل ها رو جا به جا کنم جا واسه میز کنسول پیدا کنم  و این درحالیکه که ظرفیت کلاس زبان رو به اتمامه و من  هنوز  ترم جدید ثبت نام نکردم ! کلی کار ریخته رو سرم و من واقعا نمیدونم چطور به همه شون برسم :((( 

پ ن : وقتی اتفاقی میوفته که حالتون بد میشه ، به  خودتون بگید من از اون اتفاق قوی ترم :) حالا من به خودم میگم وفا مثل همیشه قوی ه:) 

  • Vafa 1192

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">