طعم گس خرمالو

اینجا زنی زندگی می‌کند که نقابش لبخندش کفشهای پاشنه بلندش گوشواره های سرخش را میگذارد گوشه ایی و تنهاییش را روایت می‌کند ... اینجا زنی زندگی می‌کند که زنانه میرنجد زنانه گریه می‌کند اما همچنان مردانه میجنگد ... اینجا زنی زندگی می‌کند .
وفا
پ ن : تمامی اسامی استفاده شده در این وبلاگ غیر واقعیست
تمامی داستان های روایت شده واقعیست

عنوان وبلاگ نام داستانی از زویا پیرزاد است

زنی پس از سی سالگی

يكشنبه, ۸ بهمن ۱۴۰۲، ۰۲:۰۸ ق.ظ

میدونی دچار چی شدم؟ تا میام بنویسم از خودم میپرسم که چی؟ بعد نمی نویسم و رها میکنم. شاید چون عطس نوشتنم رو با کانال تلگرام خنثی میکنم.

حالا که دارم مینویسم نزدیک دو بامداده. رها و همسر خوابن من خوابم نمیبره. توی سکوت خونه صدایی از راه پله میاد و ترسی که از کودکی بامنه! کی تموم میشه کابوس دزد؟ چهارسالم بود که دزد خونه مادربزرگم رو زد. دایی و پدر بزرگم رو به قصد کشت با چاقو زخمی کرد و ما وقتی رسیدیم که تمام حیاط و دیوارهای خونه پر از خون بود. از اون روز تا الان من مدام کابوس دزد میبینم . 

حالا که دارم مینویسم مغزم خالی از هرکلمه ابه  توی تاریکی خونه نشستم مقابل دیوار آینه . نور کم موبایل افتاده توی صورتم . آینه پر از شکنجه. توی شکنج های آینه زنی رو میبینم  که سی سالگی رو پشت سر گذاشته موهاش بیشترش از سنش سفید شده. تقریبا تماما سیاه و سفیده . بخاطر زایمان چاق شده و زیر چشمش کمی چروک افتاده 

زنی که حالا آروم تره صبور تره و خاموش تره. خیلیا براش تموم شدن و خیلی ها براش عزیز شدن . دوستی های زیادی براش تموم شدن و  اندک روابط باقی مونده عمق گرفتن.

 

رها داره تو خواب گریه میکنه. چرا بچه ها تو خواب گریه میکنن؟ 

  • Vafa 1192

نظرات (۱)

وای منم این کابوس دزد رو دارم....این ترس... اتفاقی هم نیفتاده برام مثل شما... ولی ترسش همیشه همراهمه... مثلا همین دیروز که قندک رو حموم برده بودم...با اینکه همیشه قفل بالای در ورودی رو میزنم وقتی خونه تنهام حس کردم یکی توی خونه مون داره راه میره....من و قندک توی حمام...من داشتم از ترس سکته میکردم....نفهمیدم چطور بچه رو شستم و بیرون اومدیم....اونم با ترس فقط پریدم توی اتاقش و در رو بستم و لباس تنش کردم.....

و اینکه نمیدونم این گریه های توی خوابشون برا چیه جدا!؟!!! آروم هم نمیشن ها...قندک رو باید حتما بلند کنم و بغل بگیرم تا چشمش رو باز نکنه گریه ش بند نمیاد....مستر اچ میگه خواب بد دیده....خواب بدشون چیه؟!!! اینکه یکی جلوشونو گرفته نمیذاره شیر بخورن؟!!! یا پستونکش رو به زور از دهنش کشیده؟!!!!

پاسخ:
منم چندبار که تو حموم بودم حس کردم کسی تو خونه س . در حموم رو قفل کردم تو سکوت منتظر موندم. مخصوصا بعد دیدن فیلم فروشنده. خیلی حس بدیه. شبا هم که میخوابیم هی میرم چک کنم ببینم در قفله؟ 

دقیقا رها هم همین طوره! یعنی تا بغلش نگیری و بیدار نشه گریه س بند نمیاد.
منم نمیدونم آخه چه خوابی میتونه دیده باشه؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">