طعم گس خرمالو

اینجا زنی زندگی می‌کند که نقابش لبخندش کفشهای پاشنه بلندش گوشواره های سرخش را میگذارد گوشه ایی و تنهاییش را روایت می‌کند ... اینجا زنی زندگی می‌کند که زنانه میرنجد زنانه گریه می‌کند اما همچنان مردانه میجنگد ... اینجا زنی زندگی می‌کند .
وفا
پ ن : تمامی اسامی استفاده شده در این وبلاگ غیر واقعیست
تمامی داستان های روایت شده واقعیست

عنوان وبلاگ نام داستانی از زویا پیرزاد است

قضیه چیه؟

دوشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۶، ۰۱:۴۵ ق.ظ

یه ماهی میشه که برام مرتب تو هرز نامه کامنتهای انگلیسی  میاد نمیدونم قضیه چیه که همشون هم میگن وای چه سایتی چه نوشته هایی چه گلی چه بلبلی ! یعنی اونا میتونن فارسی بخونن ؟ اصلا از کجا اومدن بعضیا البته توضیح دادن که تو سرچ اتفاقی پیدا کردن اما مگه این اتفاق چقدر ممکنه بیوفته ؟ گاهی 70 تا کامنت دارم :|

اونم همشون انگلیسی ! کسی میدونه چه اتفاقی افتاد؟ آدرسم جایی مارک شده ؟

  • Vafa 1192

نظرات (۳)

واسه منم میاد همه هم تعریف و تمجید تازه واسه بعضی پستا پیشنهاد هم میدن:))
پاسخ:
پیشنهاد :)))))))
واسه منم میشه..دقیقا به این فکر کردم که اونا میتونن فارسی بخوننن؟؟؟؟!!
پاسخ:
آره واقعا :|
فک کنم چرت وپرت میگن
سلام نل بانوی گرامی
برای حل این مشکل باید در تنظیمات نظرات، گزینه کدامنیتی را فعال کنید...
-------------------
راستی پیشنهاد می‌کنم سخنرانی‌های دکترحبشی در مورد زندگی مشترک رو حتما گوش کنید خیلی مفیده خیلی
پاسخ:
سلام
واقعا؟
امتحان میکنم
......
ممنونم چشم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">