طعم گس خرمالو

اینجا زنی زندگی می‌کند که نقابش لبخندش کفشهای پاشنه بلندش گوشواره های سرخش را میگذارد گوشه ایی و تنهاییش را روایت می‌کند ... اینجا زنی زندگی می‌کند که زنانه میرنجد زنانه گریه می‌کند اما همچنان مردانه میجنگد ... اینجا زنی زندگی می‌کند .
وفا
پ ن : تمامی اسامی استفاده شده در این وبلاگ غیر واقعیست
تمامی داستان های روایت شده واقعیست

عنوان وبلاگ نام داستانی از زویا پیرزاد است

شارژ باش

چهارشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۱۶ ق.ظ
موهام رو بالای سرم گیره زدم . پیشبند صورتی م رو بستم. همون که گلهای ریز صورتی تو زمینه سفید داره  با یه پاپیون صورتی پشتش . آهنگ ZAZ   پخش میشه و من ظرف میشورم و با انرژی فکر میکنم به زندگی که  براش میجنگم ...
مرور میکنم امروز چهارشنبه است و من باید برای روزنامه متن بفرستم . باید گلها رو آب بدم  والکترونیک 2  رو جمع  بندی کنم . ساعت 11 ه و من هنوز غذای فایتر بیچاره رو که لابد داره از گشنگی میمره رو ندادم .
آهنگ ZAZ پخش میشه و من با انرژی فکر میکنم به یه مهمونی خووب .

  • Vafa 1192

نظرات (۴)

لایک
به به مهمونی :) 
پاسخ:
:)
  • ام اسی خوشبخت
  • خداقوت :)
    پاسخ:
    مرسییی 
    از کار نگو نلی جان که واقعا گیج شدم یک مقاله ، پروپوزال ، کار بیرون ، کار خونه ، چندتا کتاب نخونده ،چند تا فیلم ندیده ،چند تا مهمونی و روزمره گی هایی که از دستت خارجه ، ویکسری غصه هایی که چه بخوای و چه نخوای باید بخوری ...
    پاسخ:
    وااای شما دیگه خیلی کارتون سخته
    اینجور وقتها آدم یه ساعتی رو میخواد بهش بگن همه چی تعطیله برو پاهامو دراز کن و با خیال راحت فیلم ببین
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">