طعم گس خرمالو

اینجا زنی زندگی می‌کند که نقابش لبخندش کفشهای پاشنه بلندش گوشواره های سرخش را میگذارد گوشه ایی و تنهاییش را روایت می‌کند ... اینجا زنی زندگی می‌کند که زنانه میرنجد زنانه گریه می‌کند اما همچنان مردانه میجنگد ... اینجا زنی زندگی می‌کند .
وفا
پ ن : تمامی اسامی استفاده شده در این وبلاگ غیر واقعیست
تمامی داستان های روایت شده واقعیست

عنوان وبلاگ نام داستانی از زویا پیرزاد است

تهران

چهارشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۱:۱۵ ب.ظ

این دومین باریه که بی عماد میرم تهران...

چند سال پیش بود که برای مراسم  مینو رفته بودیم تهران ! 

شهریور ٩٣ ! چند کیلو لاغر تر از الان بودم .:)) چقدر حیف واقعا 

مجرد بودم و تنها !!!

چقدر اتفاق افتاد تو این مدت  

چندبار دیگه اومدم تهران و هربار با اتفاقی!!!!

الان مینو میره خونه خودش ... و من باز تهران و باز بی عماد! 

دستم به ساک نمیره !!



یه بار تهران بودم و هواش چقدرر سنگین بود . یادتون هست؟ آبان ٩٤ قبل مشهد !! پاک کردم پست هاش رو ! 

انگار اکسیژن نداشت سرب بود ، همون قدر سنگین !!!


کسی رژیم خوب داره؟ میخوام ٥،٦کیلو کم کنم. 

اون موقع ٥٧بودم و الان ٦٥ !!!  

  • Vafa 1192

نظرات (۲)

  • دچـــــ ــــــار
  • چقدر بعد از سفرهای تنهایی رابطه زن وشوهر خووب میشه اتفاقا :)
    پاسخ:
    :)
    خوش آمدی ... میگم هوا یه جوریه!
    پاسخ:
    ممنونم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">