طعم گس خرمالو

اینجا زنی زندگی می‌کند که نقابش لبخندش کفشهای پاشنه بلندش گوشواره های سرخش را میگذارد گوشه ایی و تنهاییش را روایت می‌کند ... اینجا زنی زندگی می‌کند که زنانه میرنجد زنانه گریه می‌کند اما همچنان مردانه میجنگد ... اینجا زنی زندگی می‌کند .
وفا
پ ن : تمامی اسامی استفاده شده در این وبلاگ غیر واقعیست
تمامی داستان های روایت شده واقعیست

عنوان وبلاگ نام داستانی از زویا پیرزاد است

یه همچین آدم مگسی هستم امروز

دوشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۶، ۰۹:۵۴ ب.ظ

+یه وقتی هم میرسه آدم حوصله توجیه دیگران رو نداره . اون وقته که میگه "بله عزیزم حق با شماست" ! 

+دیروز عصر که روزه بودم دلم خیلیییی نسکافه و شکلات تلخ میخواست اما حالا که میتونم بخورم هیچی... قبل امتحان ها دلم برای آبرنگ یه ذره بود اما حالا که بیکارم هیچی ...رو یه همچین زمانهایی هم باید بنویسن "تمایلات  اونقدرهام که در آینه میبینید خاص و کول و کیفور کننده نیست! 

+خیلی دلم میخواست دندانپزشک بودم،بنظرتون اگه الان هم دندان پزشک بودم هیچی؟

+به وقتایی هم آدم خیلی الکی به فاک میره. مثل طاطان که خیلییی الکی الکی دستشو شیشه برید و خیلی الکی الکی عصبش آسیب دید و خیلییی الکی الکی  دو روز بستری شد و فردا میره عمل!!! حالا جای زخم انگشتش نگاه کنی یه سانت بیشتر نیس تازه از بیرون خیلییی هم همه چی رو به راهه!! الان خواهرشوهرم و شوهرش بیمارستانن و ایمان بالا،خونه مادرشوهرم . 

+بعضیام هستن هر وقت تو چشاشون نگاه کنی بحران خاورمیانه ان ! انقدر آشوب انقدر نگران . حالا درسته ما تو چشامون یه "به کتفم" خاصی هست اما معنیش این نیس که همه چیز ما واندرفوله!! ما فقط لازم نمیدونیم از کاه کوه بسازیم و هی کاسه چه کنم چه کنم دستمون بگیریم و گند بزنیم تو روان دور و بریامون ! خوبه آدم یه جو ظرفیت داشته باشه !!! والا مام سالی به دوازده ما دلمون سیر و سرکه س و بس رخت شستن توش دل و روده مون قاطی هم شده اما والا این مجوز رسمی خونه دیگران رو به شیشه گرفتن نیس!!!! 

+یه چیز دیگه هم بود یادم نیس. خیلی چیزای دیگه هم هس دیگه حوصله تایپ ندارم .

  • Vafa 1192

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">