طعم گس خرمالو

اینجا زنی زندگی می‌کند که نقابش لبخندش کفشهای پاشنه بلندش گوشواره های سرخش را میگذارد گوشه ایی و تنهاییش را روایت می‌کند ... اینجا زنی زندگی می‌کند که زنانه میرنجد زنانه گریه می‌کند اما همچنان مردانه میجنگد ... اینجا زنی زندگی می‌کند .
وفا
پ ن : تمامی اسامی استفاده شده در این وبلاگ غیر واقعیست
تمامی داستان های روایت شده واقعیست

عنوان وبلاگ نام داستانی از زویا پیرزاد است

از خود این روزهام میترسم!

سه شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۴۲ ق.ظ

سگ توی ویدیو مثل حیوونی که به شکار نزدیک میشه به عروسکش نزدیک شد و بعد یهو پرید ورش داشت .یکی کامنت کرده بود " رد داده" ! خندم گرفت بعد اما دلم خواست منم رد بدم ! 

قبلنا وقتی میگفتیم تموم ! من فراموش میکردم . فراموش میکردم چی گفتم چی گفت ! چیکار کردم چیکار کرد! وقتی میگفتیم ببخش من حذف میکردم اون اتفاق رو و میبخشیدم .اون شب اما وقتی یهو گفت تو فلان روز فلان حرف ! من شوکه شدم!!!مگه نگفته بودیم تموم ؟ مگه نگفته بودین ببخش؟ پس چرا یهو گفت؟  

من اون شب هزار بار شکستم چون از جایی خورده بودم که فکرشو نمیکردم ! از اون شب به بعد هر وقت گفتیم تموم ! من فراموش نکردم ، تموم نکردم. "اون شب "نذاشت من دیگه تموم کنم . هربار میگه تموم !من تو چشاش نگاه میکنم و فکر میکنم تمومش نکردی !! بعد میگم تموم !!! 

از وقتی دیگه تموم نمیکنم دلم خیلی سنگین شده ! پر از اتفاقهای بدی که پاکشون نمیکنم تا اگه باز یهو گفت فلان جا فلان شوکه نشم ،نشکنم .


از یه جایی به بعد میفمیم هیچ کس قرار نیس بیاد و مشکلات ما رو حمل کنه . از یه جایی به بعد میفهمیم هیچ کس قرار نیس مشکلات ما رو بفهمه حتی گوش کنه ! 

من تو خودم یه چاه دارم هر روز حرفام رو میریزم توش . من شدم سیاه چاله!!! 




بابا گفت خدا قرار نیس کاری کنه! تو گلوی بچه شیش ماهه تیر سه شعبه زدن خدا وایساد و نگاه کرد عزیز تر از بچه پیامبر که نیستیم هستیم ؟؟؟. این همه بچه یمنی و عراقی و سوری رو میکشن اونا این همه خدا رو صدا میزنن خدا هیییچ کاری نمیکنه! به بچه هفت ساله تجاوز کردن خفه ش کردن کشتن خدا فقط و فقط نگاه کرد !!!!! 

خیلی وقته با خدا حرف نزدم ! از خود این روزهام میترسم !

  • Vafa 1192

نظرات (۱)

سلام نلی جان 
والا من فک می کنم خدا هم حریف بعضی آدمها نمیشه این همه ظلم به بشریت از طرف خود آدمها ... همه ازدست خدا خارج شده 
انشاءالله که هر چه زودتر از این حالت بیرون بیاید شما جوونید و باید به فکر سلامتی روحی و جسمی خودتون باشید
پاسخ:
سلام
ولی من فکر نمیکنم از دست خدا در رفته باشه! از دست خدایی که ماه رو نصف میکنه یا از تو شکم کوه شتر و از تو شکم ماهی پیامبر میکشه بیرون کاری در نمیره . فقط این خدا هیچ کاااری نمیکنه خوووب صبر میکنه آدما تو کصافت کاریشون دست و پا بزنن. 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">