طعم گس خرمالو

اینجا زنی زندگی می‌کند که نقابش لبخندش کفشهای پاشنه بلندش گوشواره های سرخش را میگذارد گوشه ایی و تنهاییش را روایت می‌کند ... اینجا زنی زندگی می‌کند که زنانه میرنجد زنانه گریه می‌کند اما همچنان مردانه میجنگد ... اینجا زنی زندگی می‌کند .
وفا
پ ن : تمامی اسامی استفاده شده در این وبلاگ غیر واقعیست
تمامی داستان های روایت شده واقعیست

عنوان وبلاگ نام داستانی از زویا پیرزاد است

کیک میخورم و دم نوش

دوشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۶، ۰۴:۲۷ ب.ظ

کیک و دم نوش میخورم . هوا سرده و من لباس تنم نازکه که پتو پیچ شدم . عماد خوابیده . یه خواب تخت . استاد گفت دو ساعت بیشتر وقتتون رو نمیگیره  چندتا برنامه ساده س .برای اون ساده س که من هی کد رو مینویسم و کد ویژن ارور میده . کیک و دم نوش میخورم و عماد پهلو به پهلو میشه. من از  اوناش نیستم که بگن مهم اینه تلاش کنی حالا نتیجه هرچی که شد. نتیجه برای من مهمه . اصلا واسه نتیجه س که تلاش میکنم . گفتم ازفردا دیگه نمیرم پیاده روی . گفتم و مرغ بریون خوردم . گفتم و کیک پختم . گفتم و ...  . گفت نمیشه . اون گفت نمیشه و من گفتم خودم یه کاریش میکنم . من گفتم یه کاریش میکنم و روزنامه قدس گفت صفحه رو عوض کردیم . گفتم یه کاریش میکنم و نشریه سلام گفت بودجه نداریم . گفتم یه کاریش میکنم اما نرفتم سراغ آناج ... هنوز هم دارم میگم یه کاریش میکنم . کیک و دم نوش میخورم . عماد صورتش رو فرو برده تو بالشت .استاد گفت این هفته دیر تشکیل میشه و من  کد مینویسم ارور میده .حساب کتاب میکنم خرج و دخلم یکی نیست . آموزش میگه آز ها رو باید تعطیلات بیای بهش میگم ترم اخرم میگه نداریم ! تولد عماد چند روز دیگه اس براش کالج خریدم ,چرم و مارک و گرون و خالی شد حسابم .... چای و دم نوش میخورم استاد میگه پروژه رو چیکار کردی میخوام  داد بزنم هیچی ,من انصراف میدم. میگم یه کارهایی کردم . میرم رو وزنه مامان میگه چی؟ میگم هیچی ! روزی 4.5 کیلومتر پیاده روی و رژیم و ونوستات و آلگومد و هیچی!!!

 میفهمین درهم و قاطی و پاتی ام ؟


.


نگاه به عکسم نکنید من از اونام که  که وقتی همه چی بهم میریزه میشینن یه گوشه دنج بدبختیاشون رو چای میکنن سر میکشن .

  • Vafa 1192

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">