طعم گس خرمالو

اینجا زنی زندگی می‌کند که نقابش لبخندش کفشهای پاشنه بلندش گوشواره های سرخش را میگذارد گوشه ایی و تنهاییش را روایت می‌کند ... اینجا زنی زندگی می‌کند که زنانه میرنجد زنانه گریه می‌کند اما همچنان مردانه میجنگد ... اینجا زنی زندگی می‌کند .
وفا
پ ن : تمامی اسامی استفاده شده در این وبلاگ غیر واقعیست
تمامی داستان های روایت شده واقعیست

عنوان وبلاگ نام داستانی از زویا پیرزاد است

ادامه سفر

يكشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۴۳ ب.ظ
وقتی از هواپیما پیاده شدیم عماد با سی آی پی غافلگیرم کرد 
من مثل همیشه داشتم میرفتم سمت اتوبوس که بریم داخل فرودگاه که عماد گفت صبر کن . یه اتومبیل پای هواپیما منتظر ما بود تا ما رو ببره قسمت سی آی پی واقعا سورپرایز شدم دروغ نگم اولین بار بود من قسمت سی آی پی میرفتم . داخل سی آی پی یه خانم با لبخند بهمون خوشآمد گفت بعد برامون نوشیدنی آوردن و تگ بارهامون گرفتن و گفتن چندونتون رو میفرستیم هتل تون. مرده پرسید ماه عسل اومدید؟ عماد گفت نه تولد همسرمه . مرده گفت عه به سلامتی مبارک من از فکرایی که این چند روز کرده بودم از کارهای پنهانی عماد، خجالت کشیدم. داخل هواپیما که داشتیم بوروشور رو نگاه میکردیم عکس هتل های تاپ رو گذاشته بودن عماد گفت کدوم خوشگله؟ گفتم نمیدونم همشون خاصن راستی هتل ما کدومه؟ عماد گفت دیگه ببخشید دستم تنگ بود هتل سه ستاره رزرو کردم گفتم اشکالی نداره هتل که اهمیتی نداره. اما وقتی راننده پرسید کدوم هتل؟ عماد گفت هتل کوروش ! همون هتلی که تو بروشور عکسش بود ، دوباره سورپرایز شدم !!! 
نمیخوام سفرنانه بنویسم و از پاراسل و شاتل و هیجان غواصی زیر آبمون بنویسم از بینظیری رستوران کوه نور و هشتگ و ... بگم قسمت هیجان انگیز ماجرا روز تولدم بود تو رستوران هشتگ که کادوی تولدم رو داد . یه انگشتر خوشگل که چند وقت پیش از نت عکسش رو ورداشته بودم و عماد یواشکی عکسش رو داده بود برام ساخته بودن . تو این اوضاع طلا واقعا اصلا انتظارش رو نداشتم ....
حال این روزامون خوبه .... 
حال روزهاتون خوب 
پ ن: نه اون موقع که تو خوشبختی هستیم به خودمون مغرور شیم 
نه اون موقع که تو ناراحتی هستیم تسلیم نا امیدی شیم 
دوام خوشی و بدی به یه لحظه بنده ....

لاحول و لا قوه الا به الله علی العظیم 

پ ن : اگه دوست داشتین عکسایی از سفر بذارم ( البته عکس خودمون نه ها) 
  • Vafa 1192

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">