طعم گس خرمالو

اینجا زنی زندگی می‌کند که نقابش لبخندش کفشهای پاشنه بلندش گوشواره های سرخش را میگذارد گوشه ایی و تنهاییش را روایت می‌کند ... اینجا زنی زندگی می‌کند که زنانه میرنجد زنانه گریه می‌کند اما همچنان مردانه میجنگد ... اینجا زنی زندگی می‌کند .
وفا
پ ن : تمامی اسامی استفاده شده در این وبلاگ غیر واقعیست
تمامی داستان های روایت شده واقعیست

عنوان وبلاگ نام داستانی از زویا پیرزاد است

وقتی دیدمش از اون همه تغییر دیگه تعجب نکردم

چهارشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۷، ۰۷:۴۴ ق.ظ

یه دوست داشتم که خیلی باهم دوست بودیم و من اونقدررر دوسش داشتم که اگه یه روز مدرسه نمیومد پکر میشدم چشاش سبز و آبی و عسلی بود یعنی هر رنگی میپوشید همون رنگی می‌شد چشاش . کلی باهم بگو بخند و البته قهر و آشتی داشتیم ! سال دوم دبیرستان مدرسه م رو عوض کردم و الان یادم نیس اون کدوم مدرسه رفت و خلاصه از هم جدا شدیم و الان باز یادم نیس چرا دوستیمون رو ادامه ندادیم ! تا اینکه دو سه سال پیش تو اینیستا پیداش کردم ! اون موقع مامانش چادری بود و اینم همیشه مانتوهای بلند و گشاد میپوشید و هد بند میزد تا موهاش نیاد بیرون . تو اینیستا اوایل فقط کمی موهاش بیرون بود بعدا مانتوهاش شد جلو باز و شال هاش رفت عقب تر تا اینکه رسید به بلیز شلوار و به جای شال و روسری هم کلاه میذاشت همین دیروز هم یه عکس گذاشت کلا بی حجاب . از این دوستا زیاد داشتم حتی یکی شون بود که من واسه اینکه خیلی مذهبی بود باهاش جور نبودم مثلا یادمه یه بار میگفت میخواستم برم کافه آهنگ پای میشد بهش  گفتم آقا اگه میبندی بیام تو ! چون موسیقی حرامه !!!! ۵،۶سال پیش همین دوستم یه عکس گذاشت تو فیس بوک که رفته بود کنسرت !!!!! اون روز هم تو اینیستا عکس گذاشته بود که با همسرش که قبلا دوست پسرش بود رفتن بیرون با موهای افشان و مانتوی جلو باز و اینا !!! اونم کسی که تا روی دست ساق میزد !!!من نمیگم اون روزا کارشون درست بود یا الان درسته ! فقط چیزی که توجهم رو جلب میکنه تغییره ! یه تغییر اساسی با شیب ملایم تو چند سال ! شاید اگه به دوستم میگفتی امروز که کافه نرفتی بابت آهنگش ،  چند سال بعد کنسرت فلانی رو صندلی فلان نشستی ، کله ت رو میکند :|  یه وقتایی از خودم میپرسم حواسم هست دارم تغییر میکنم؟ حواسم هست چی داره روم تاثیر میذاره؟ من رو از کجا به کجا میبره ؟ وجب به وجب قدم به قدم آروم آروم پله پله کجا میرم؟ موج من رو با خودش میبره یا من دارم خودم میرم ؟ تغییرم خوبه یا بد؟ رشد کردم یا تنزل ؟ 

مواظب خودتون و تغییراتتون باشید نذارید موج باخودش ببرتتون،  آگاهانه جلو برید :)

  • Vafa 1192

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">