طعم گس خرمالو

اینجا زنی زندگی می‌کند که نقابش لبخندش کفشهای پاشنه بلندش گوشواره های سرخش را میگذارد گوشه ایی و تنهاییش را روایت می‌کند ... اینجا زنی زندگی می‌کند که زنانه میرنجد زنانه گریه می‌کند اما همچنان مردانه میجنگد ... اینجا زنی زندگی می‌کند .
وفا
پ ن : تمامی اسامی استفاده شده در این وبلاگ غیر واقعیست
تمامی داستان های روایت شده واقعیست

عنوان وبلاگ نام داستانی از زویا پیرزاد است

از ماست که برماست

يكشنبه, ۱۹ دی ۱۴۰۰، ۱۰:۰۴ ق.ظ

جلسه داریم ، ستاد ثبت نامه و اونوقت برای خرداد و تیر دارن برنامه میچینن و من نگفتم که تا آخر اردیبهشت باهاشونم و دیگه قراردادم رو تمدید نمیکنم. 

اون وسط یه همکارم هم داریم میره میاد وظایف من رو بهم یادآوری میکنه ! خیلی دلم میخواد بگم به تو ربطی داره؟! فازش فاز دوست نیست ،فاز فضولی و دخالته . از اوناس که میره زیرآب میزنه کارهاش رو میندازه گردن این و اون . منم احمقم از اونام که به جای دیگران هم خجالت میکشن ! از اونا که میگن زشته بذار نفهمه که من فهمیدم داره زیرآب میزنه .از اونام که تو رودرواسی به همه حمالی میدن . از دست خودم عصبانیم . 

  • Vafa 1192

نظرات (۱)

درست میگی....ما خودمون اجازه میدیم با نجابت بیش از حدمون بقیه برامون شاخ و شونه بکشن...و فضولی کنن...من دارم روی خودم کار میکنم و جدیدا نمیذارم زیادی فضولی کنن...

پاسخ:
بهترین کار رو میکنی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">