طعم گس خرمالو

اینجا زنی زندگی می‌کند که نقابش لبخندش کفشهای پاشنه بلندش گوشواره های سرخش را میگذارد گوشه ایی و تنهاییش را روایت می‌کند ... اینجا زنی زندگی می‌کند که زنانه میرنجد زنانه گریه می‌کند اما همچنان مردانه میجنگد ... اینجا زنی زندگی می‌کند .
وفا
پ ن : تمامی اسامی استفاده شده در این وبلاگ غیر واقعیست
تمامی داستان های روایت شده واقعیست

عنوان وبلاگ نام داستانی از زویا پیرزاد است

٦٣روزی که گذشت

دوشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۶:۳۷ ب.ظ

تو این چند وقتی که نبودم چندبار اومدم نوشتم اما فقط تو پیش نویس ذخیره کردم مثلا:

*  رها امروز ده روزه شد ما رفتیم خونه ی مامانم ،درد بعد از زایمان (سزارین) از تصورم راحت تر بود ،

** رها امروز ١٥روزه س کولیک داره شبا گریه میکنه شربت دایمتیکون و بی بی کیر و روتفلور و بی بی کولیک باریج و ... هیچ کدوم تاثیر نداره 

***رها امروز٣٦روزه س ، ما هنوز خونه ی مامانمیم من از استرس تنهایی و شبهای کولیکی رها وقتی میرم خونه مون تب و لرز میگیرم. اولش فکر میکردم سرما خوردم اما وقتی فقط شبا تب و لرز میگرفتم و خونه ی مامانم که بودم حالم خوب میشد فهمیدیم از استرس و اضطرابه .

****امروز رها ٤٠روزه شد ما برگشتیم خونه مون اما قرار شد هر روز مادرم یا مادرشوهرم بیان خونه ما تا من کم کم با خونه مون و شرایط حدیدش کنار بیام .

 

 

و حالا رها ٦٣روزه س. واکسن دوماهگی رو زدیم از تب ٣٩درجه گذشتیم با کولیک های شبانه کنار اومدیم و من دیگه وقتی رها گریه میکنه اونقدرا دستام نمی لرزه. همسرم هر روز بهم میگه تو بهترین مادر دنیایی و من رها که بزرگ شه بهش میگم چقدر براش مادری میکنی. شنیدن این حرفها از طرف همسرم اعتماد به نفسم رو بیشتر کرد ، اولش فکر میکردم برای دلخوشیم میگه اما تکرار پی در پی ش باعث شد باورم شه و به خودم اعتماد کنم ،توانایی هام برگرده و بهتر بتونم اوضاع رو مدیریت کنم.

  • Vafa 1192

نظرات (۳)

من پرت کردی به روزای بعد از زایمان ...

چشم رو هم بزاری، میبینی نشستی پشت کیک تولد یکسالگی ش ... :)

پاسخ:
بیشتر مادرها بهم میگن شبیه روزهای اوناس و این من رو دلگرم میکنه که تموم میشه گریه ها و کولیک😍😍

سلامت و سرحال باشی وفا‌..

پاسخ:
ممنونم😍😍😍

عزیزمممم...واقعا مرحله ی جدیدی هست مادر شدن...اینکه دوست داریم بهترین خودمون باشیم برای موجود جدیدی که نه ماه حمل کردیم و حالا کنارمون داریمش...و مطمئنا که بهترینی براش... 

خیلی خیلی مراقب خودت و دختر خوشگلت باش...و تا میتونی لذت ببر از لحظه لحظه های بودن و لمسش چون چشم روی هم میذاری مرحله ی نیازش تموم شده و بزرگ شده قد کشیده

پاسخ:
دقیقا همین طوره مه سو جان  
قربونت برم عزیزم انشالله به سلامتی شما هم فارغ شی و دختر عزیزت رو بعل بگیری😍😍😍 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">