طعم گس خرمالو

اینجا زنی زندگی می‌کند که نقابش لبخندش کفشهای پاشنه بلندش گوشواره های سرخش را میگذارد گوشه ایی و تنهاییش را روایت می‌کند ... اینجا زنی زندگی می‌کند که زنانه میرنجد زنانه گریه می‌کند اما همچنان مردانه میجنگد ... اینجا زنی زندگی می‌کند .
وفا
پ ن : تمامی اسامی استفاده شده در این وبلاگ غیر واقعیست
تمامی داستان های روایت شده واقعیست

عنوان وبلاگ نام داستانی از زویا پیرزاد است

بهش میگن تاول شیری

شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۲:۴۷ ب.ظ

یکی از خوبی هایی که رها داره اینه که شبا رو میخوابه. از اول خوابیده. از اولین روزی که به دنیا اومد خوابیده. اوایل خودم بیدارش میکردم بهش شیر میدادم تا یه موقع قندش نیوفته. آخه یادتون که هست ، من دیابت بارداری داشتم و دکتر بهم گفته بود باید اوایل خیلی حواسم به شیر رها باشه چون اون تو شکمم قند بیشتری دریافت کرده. اینجوری بود که بهش شیرخشک هم دادیم. چون من حتی یک قطره شیر هم نداشتم. باید بغلش میگرفتم شیر میدادم و اون اونقدر میمکید تا بلاخره شیر تولید شه . بغلم بود و داشتم فکر میکردم که احتمالا من اصلا شیر نداشته باشم و بچه م شیرخشکی شه که یهو شیر از گوشه ی دهنش ریخت بیرون چقدرررر حوشحال شدم و تازه مشکلات شیردهیم شروع شد. یکی از مجراهای شیری گرفت.تاول زد، شد تاول شیری.اولیل نمیدونستم اسمش تاول شیریه .همه بهم میگفتن شیر بده خوب میشی. درد جمع میشد تو سینه م بعد زیر بغلم بعد تمام قسمتهای سمت راست بدنم و هییییچ کمپرس سرد و گرمی اثر نداشت حتی دستم آرنجم پشتم همه جاای بدنم زق زق میکرد و من گریه میکردم و تاول شیری هر روز دردناک تر میشد و من هر روز و هربار از درد گریه میکردم.شیر جمع میشد پشت مجرا و من زجر میکشیدم .دوماه سخت گذشت. یه روز بلاخره توی سرچ ها فهمیدم این دردی که من دارم تاول شیریه و باید برم دکتر زنان .دکتر گفت احتمالا باید با سرنگ خالیش کنم اما بیا  دست نزنیم و هی شیر بده تا فشار شیر راه رو باز کنه. مادرشوهر دوستم گفت روش عسل و زرد چوبه و روغن زیتون بذار اون تاول رو میشکافه . چند شب همون رو گذاشتم و احساس میکردم هر روز داره پوست تاول نازک تر میشه و دردش بیشتر .تا اینکه یه روز حین شیر دادن تاول ترکید و خون زد بیرون  و راه شیر باز شد و من نجات پیدا کردم .

  • Vafa 1192

نظرات (۲)

اوه اوه چه سخت

پاسخ:
🥹

خدا رو شکر ازش نجات پیدا کردی...

پاسخ:
اون ویدیویی که تو اینستا برام فرستادی خیلی تو شیردهی کمکم کرد مرسی ازت🥰🌺
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">