طعم گس خرمالو

اینجا زنی زندگی می‌کند که نقابش لبخندش کفشهای پاشنه بلندش گوشواره های سرخش را میگذارد گوشه ایی و تنهاییش را روایت می‌کند ... اینجا زنی زندگی می‌کند که زنانه میرنجد زنانه گریه می‌کند اما همچنان مردانه میجنگد ... اینجا زنی زندگی می‌کند .
وفا
پ ن : تمامی اسامی استفاده شده در این وبلاگ غیر واقعیست
تمامی داستان های روایت شده واقعیست

عنوان وبلاگ نام داستانی از زویا پیرزاد است

دوئل

چهارشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۰۶ ق.ظ

گفتم اون دوش دستی رو بذار کنار چون خودتم میدونی اینجا که من وایسادم بخوای خیسم کنی همه جای خونه خیس میشه و تو عمرا این ریسک رو بپذیری ولی همون طور که باز خودت بهتر میدونی من شلنگ دستشویی فرنگی رو ور میدارم با آب حسابی خیست میکنم و اصلا هم برام مهم نیس در حموم بازه و تا چه حد میتونه گند بخوره به خونه. خب همین توضیح اونقدر کافی بود تا عماد از این دوئل انصراف بده. خب البته منم باید اعتراف کنم ابدا حدس نمیزدم اون افکار شوم رو در سر داشته باشه . آخخخ عماد ، مرد خبیث !!!
من خیلیی رومانتیک طور داشتم ظرف میشستم و این آهنگ مسخره  که منو یاد کارتون سه تفنگدار میندازه رو گوش میدادم که آب یخ از پشت یقه لباسم ریخته شد توی تنم...
پریدنم بماند که نمیدونی تااا کجاااا رفتم ! اما ابدا از جیغ بنفشم نمیشد چشم پوشی کرد . عماد هم نیم ساعتی تو ایوون موند تا بلاخره من بخشیدمش و تصمیم گرفتم انتقام رو به روزهای آتی موکول کنم.

ولی میفهمید الان کمر درد دارم؟
یه چیز دیگه ،میدونید امروز تولدمه؟
اصلا سورپرایز قرار نیس بشم چون در جریان همه چی ام ! :)

بعدا نوشت :اهنگ رو فردا اپلود میکنم

  • Vafa 1192

نظرات (۸)

عزیزم تولدت مبارک باشه...
ای بابا حسابی شیطنت میکنین دوتایی...اصلا زندگی به همین شیطنت های دوتاییش هستااااا....
پاسخ:

مرسیییییییی عزیززززززززم قربووووونت

:))))))))

تولدت مبارک مهندسِ هنرمند:)))
پاسخ:
:))))) مرسییییی
تولدت مبارک دختر تهدیدکننده! ;)
الهی سالهای سال در کنار همسرت خوشبخت باشی :)
پاسخ:

مرسی :)))))


ممنوووووونم خانومی :)

ای جاااااااانم تولدت مبارک دوسسسسستم 😘😍 در پناه امام زمان (عج)، زیر سایه ی پدر و مادر نازنین و در کنار همسر بزرگوار به همه ی آرزوهای قشنگت برسی عزیزم 😙
چه زود میگذره! انگار همین دیروز بود نوشتی همسر و خانواده شون اومدن خونه تون و بخاطر ایام محرم برات تولد پیش از موعد گرفتن 😉
پاسخ:

مرسی شهرزاد جاااانم


وای یادته ؟ :)

واقعا خیلی سریع میگذره :)

  • ام اسی خوشبخت
  • تولدتون مبارک, ان شالله سلامت و موفق باشید:)
    ان شالله همیشه تو خونتون صدای شادی و خنده باشه :)
    پاسخ:

    ممنوووونم

    کامیباب  باشید :)

  • نیکی بیات
  • تولدت مبارک عزیزم ایشالا 120 سالگی رو کنار هم جشن بگیرید :)
    پاسخ:
    مرسیییییی نیکی جااااان :)
  • دُچــــار ــــار
  • سلام و باز هم تولدتون مبارک و حالتون همیشه خوش :)

    + آب بس؛ آتش بس
    پاسخ:

    ممنونم

    :)

    تولدت مبارک انشاءالله همیشه سلامت و شاد کنار هم باشید :))💐💐💐💐💐💐 شوک شدن با اب یخ ، چه خانم خوبی بودی که فعلا بخشیدی :)
    پاسخ:
    مرسیییی
    واقعا؟ :))))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">