طعم گس خرمالو

اینجا زنی زندگی می‌کند که نقابش لبخندش کفشهای پاشنه بلندش گوشواره های سرخش را میگذارد گوشه ایی و تنهاییش را روایت می‌کند ... اینجا زنی زندگی می‌کند که زنانه میرنجد زنانه گریه می‌کند اما همچنان مردانه میجنگد ... اینجا زنی زندگی می‌کند .
وفا
پ ن : تمامی اسامی استفاده شده در این وبلاگ غیر واقعیست
تمامی داستان های روایت شده واقعیست

عنوان وبلاگ نام داستانی از زویا پیرزاد است

من برگشتم

يكشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۷، ۰۶:۵۴ ب.ظ

سلام 

من برگشتم ...طبق معمول بشور و بساب و  البته به دور از چشم عماد جارو کردم هممممه جا رو 😋 عماد وقتی فهمید افکار شومی برای جاروبرقی دارم قسم میخورد که بخدااااااا بعد تو من قدم تو خونه نذاشتم وی گریه کنان  بر تمیزی سوراخ سنبه ها شهادت داد آمااااا .... من منتظر موندم نامبرده از خونه بیرون بره 😈و سرررررریع همه جا رو جارو کردم حالا... خونه ایی داریم که کوکب خانم باید جلوش لنگ بندازه 😋 

گفته بودم عاشق پیرهنم؟ من کلی پیرهن دارم . از وقتی یادم میاد دوست داشتم تو خونه خودم همیشه پیرهن بپوشم . گل گلی خال خالی چین چینی ساده بلند کوتاه .... دیروز یه پیرهن خوشگل دیگه خریدم که کلی بهم میاد  از دیروز که خریدم یه کله تنمه 😋 ایضا من عاشق لباس زیرم 🙈 واسه همین کلی لباس زیر و لباس خواب دارم انواع مدل ها و رنگ ها ولی بیشتر واسه روز مره از جنس پنبه بدون رنگ استفاده میکنم چون اینا مواد شیمیایی ندارن واسه بدن مفیدن . یه ست بچه گونه از همین لباس پنبه ایی ها دارم ایشالا واسه نی نی آینده 🙈🙈 آخه در آینده نزدیک قصد نی نی دار شدن داریم 😍 

از دیگر علایق بنده ماگ هستش یعنی من عاشق فنجان و لیوان و ماگ م 😶 یه مدت عاشق کیف بودم حالا ماگ و پیرهن و لباس زیر ! 

خداروشکر عماد به ساز علایقم میرقصه...

رابطه مون چطوره ؟ نگفتم رفتیم پیش مشاور تازه؟ آرررره رفتیم بعد شنیدن حرفامون گفت بیاید فکر کنیم برای یه مدت نمیخوایم مشکلاتمون رو حل کنیم پسسسسسسس وقتی از چیزی ناراحتید مطرحش نکنید ! مرد خونه  نون نخرید؟ نگو! خانم خونه غذا نپخت؟ نگو! برو تو یه دفترچه دلخوریت رو بنویس . اصلا نق نزن کنایه نیا اخم نکن تخم نکن فقط بنویس بعد بیست روز دوباره بیاید مشاوره . بذارید بیست روز بینتون آتش بس باشه . بیست روز دعوا نداشته باشین بیست روز صلح باشه .... اینجوری مجال پیدا می‌کنین احساساتتون شروع به ترمیم کنه 

دوم اینکه سر موضوعات بی اهمیت بهم نمیپرین ، سوم اینکه صبر یاد میگیرین .... فعلا بریم ببینیم چی میشه ...

فعلا اوضاع خوبه ! 

تو این ماه عزیز من رو از دعاهاتون بی نصیب نکنین 

راستی همه تون رو تو حرم آقا دعا کردم 

یه روز میام مفصل از مشهد مینویسم 

  • Vafa 1192

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">