طعم گس خرمالو

اینجا زنی زندگی می‌کند که نقابش لبخندش کفشهای پاشنه بلندش گوشواره های سرخش را میگذارد گوشه ایی و تنهاییش را روایت می‌کند ... اینجا زنی زندگی می‌کند که زنانه میرنجد زنانه گریه می‌کند اما همچنان مردانه میجنگد ... اینجا زنی زندگی می‌کند .
وفا
پ ن : تمامی اسامی استفاده شده در این وبلاگ غیر واقعیست
تمامی داستان های روایت شده واقعیست

عنوان وبلاگ نام داستانی از زویا پیرزاد است

نذارید

يكشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۷، ۰۴:۳۰ ب.ظ

هیچ وقت  کسی  رو با بدترین چیز ممکن نترسوتین ، اگه ترسوندین بهش عمل نکنین اگه عمل کردید دیگه فاتحه رابطه رو بخونین چون اون آدم دیگه چیزی واسه از دست دادن نداره ، که از دست دادن مهم ترین چیز یعنی دیگه بیخیالی محض یعنی بی اهمیتی یعنی دیگه هیچی براش مهم نیست ... نذارید یکی دیگه هیچی براش مهم نباشه. 


برام مهم بود راز زندگیم پخش نشه 

برام مهم بود ظاهر زندگیم حفظ شه حتی اگه توش به نهایت گند بودن کشیده شه 

برام مهم بود حرمت‌ها حفظ شه 

اما  اینکار رو نکرد و بدترین انتخاب رو کرد من یکی از مهم ترین خط قرمزهام رو از دست دادم حالا دیگه برام مهم نیست یه شهر خبر دارن یا نه. بیخیال بیخیالم ....  حالا مهم نیست مادرشوهرم که طبقه بالاس چی فکر میکنه حالا مهم نیس چه تزی میده ،مهم نیس چه برخوردی میکنه . این مهم نبودن بدترین اتفاق ممکنه . چون ته همه چی من زل میزنم تو چشاش رو میگم به کتفم ! 


من اون مهربونی بودم که دلم رو شکستن 

حالا اون بیشعوری هستم که مدام باید نگران این باشن که چیزی بهم بر نخوره 


میدونید خلایق هرچه لایق 


پ ن: اونایی که من رو میشناسن میدونن من کی بودم 

میدونن من چی شدم 

  • Vafa 1192

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">