طعم گس خرمالو

اینجا زنی زندگی می‌کند که نقابش لبخندش کفشهای پاشنه بلندش گوشواره های سرخش را میگذارد گوشه ایی و تنهاییش را روایت می‌کند ... اینجا زنی زندگی می‌کند که زنانه میرنجد زنانه گریه می‌کند اما همچنان مردانه میجنگد ... اینجا زنی زندگی می‌کند .
وفا
پ ن : تمامی اسامی استفاده شده در این وبلاگ غیر واقعیست
تمامی داستان های روایت شده واقعیست

عنوان وبلاگ نام داستانی از زویا پیرزاد است

چند گزارش کوتاه 2

شنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۹، ۱۰:۲۷ ق.ظ

انقدر فضای کانال مسموم شده که آدم میترسه اونجا چیزی بنویسه

البته شاید تعداد مخاطب اونجا بیشتره یا نمیدونم وبلاگ نویسی محیط و شرایط  مناسب تری داشت . درکل کاش دسترسی به اینجا آسون تر بود و میتونستم اینجا رو تند تند آپدیت کنم.

امسال بخاطر تغییر سمتی که داشتم و بخاطر تغییر محیطی که داشتم با چالش های زیادی رو به رو بودم .

کسی که من به جاش اومده بودم 8سال سابقه ی کار تو این سمت رو داشت و من سال اولم بود و هییییییچ تصوری از این پست نداشتم . از طرفی هم چون اون شخص رو بدون اینکه بگن علتش چیه از اونجا برداشتن و من رو جاش گذاشتن همه نسبت به من یه گارد خاص داشتن انگار که من رفته باشم به مدیر عامل گفته باشم من رو بذار جای فلانی!

خلاصه کاملا حس میکردم پشت سرم حرف میزنن از کوچکترین اشتباه هام ایراد میگرفتن و مدام مقایسه میشدم . فشار کار و فشار محیط باعث میشد زودرنج و عصبی و کلافه باشم . شبها خوابم نمیبرد چون هیچی از اون کار نمیدونستم اشتباه های من میتونست فارغ التحصیلی و کنکور و نمرات و سوابق تحصیلی دانش آموزها رو تحت تاثیر قرار بده .  مدام دلهره داشتم چیزی هست که من نمیدونم و انجامش ندادم .

اونقدر حس بدی داشتم که انگار من رفته بودم ادعا کرده بودم که خیلی کارم درسته درحالی که برعکسش بود و من بارها گفته بودم من چیزی در این مورد نمیدونم  و لطفا اجازه بدید من این پست رو قبول نکنم .

خلاصه چند ماه طول کشید تا تونستم از آب و گل بکشم بیرون و قلق کارها دستم بیاد .

حالا هم که سامانه ها رو ادغام کردن و انگار همه چیز از اول شروع شده . فقط فرقش اینه که الان همه تازه کار هستن و شرایط همه یکسانه .

از اون طرف یهوه عماد مریض شد و مشکوک به کرونا و قوز بالا قوز. بهش میگم میبینی عماد تو شرایط سخت نه پدرو مادر میتونن کنار آدم باشن نه بعدا اگر بچه ایی باشه. فقط زن و شوهرن که برای هم میمونن .

مثل الان که من و تو باهم قرنطینه شدیم

در حالی که من سالم بودم اما انصاف نبود تو رو تنها بذارم و برم برای خودم. همه ی دنیا اونور پشت درن و من و تو اینور پشت در. رابطه ی زن و شوهری خیلی عجیبه یک انتخاب و انتصابی که از روابط خونی هم جلوتر و نزدیکتر میشه .

  • Vafa 1192

نظرات (۱)

عزیزم...خیلی خوشحالم با شرایط سخت کارت کنار اومدی و الان برای خودت استادی شدی در اون حیطه...این شرایط هم میگذره...

کانال جوری شده همه نوع فردی بهش دسترسی دارن...وبلاگ رو فقط یه تعداد خاص از مردم دنبال میکردن....همه گیر نبود...

راجع به قرنطینه...کاش مثلا توی یه اتاق قرنطینه بود همسرت...به این شکل بیشتر شبیه مادرشوهر من هست...اول خودش گرفت...بعد پدرشوهر هم مبتلا شد...

راستی...اگه سرفه ای و گرفتگی صدایی هست دمنوش پولک خیلی کمک کننده س...مادرشوهر و پدرشوهرم رو همین دمنوش نجات داد...

و داروی امام کاظم...زمستانه ش...البته مقدار خیلی کم باید مصرف بشه...این داروی امام کاظم رو یکی از فامیلامون که سرپرستار هست گفت...خودش دو دفعه کرونا گرفت چون خب بیمارای کرونایی دارن و هر دو دفعه همین دارو رو استفاده کرد تا زودتر خوب شد و شدت نگرفت...و جدا از خانواده ش قرنطینه شد...واحد آپارتمانی که توی ساختمونشون خالی بود و برای کرونایی های سازمان گذاشته بودن...

پاسخ:
یکی از اتاق هاممون خیلی کوچیکه و توش کامپیوتر داریم و من همه دورکاری هام رو با کامپیوتر انجام میدیم یه اتاقمون هم اصلا نورگیر نیست و خیلی سرده مجبور شد تو پذیرایی بخوابه من اکثرا تو اتاقها هستم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">