طعم گس خرمالو

اینجا زنی زندگی می‌کند که نقابش لبخندش کفشهای پاشنه بلندش گوشواره های سرخش را میگذارد گوشه ایی و تنهاییش را روایت می‌کند ... اینجا زنی زندگی می‌کند که زنانه میرنجد زنانه گریه می‌کند اما همچنان مردانه میجنگد ... اینجا زنی زندگی می‌کند .
وفا
پ ن : تمامی اسامی استفاده شده در این وبلاگ غیر واقعیست
تمامی داستان های روایت شده واقعیست

عنوان وبلاگ نام داستانی از زویا پیرزاد است

همینا

دوشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۰:۰۴ ب.ظ

خب این یکی دو هفته مون با خرید اپل واچ سری 6 شروع شد انشالله فصل بعد با سرفیس شروع شهlaugh اولش واسه این میخواستم بخرم که اکثرا گوشیم تو کیفم میمونه و تماس ها رو از دست میدم و اینجوری هرکی زنگ میزنه سریع میفهمم اما در کنارش اپ های خوبی مثل کالری سنج کنترل تنفس و خواب و حرکت و و ضربان قلب و ... داره که خیلی خوبه ! عماد دید خیلی پیگیرشم میخواستم سری 3 رو بخرم گفت 5 تومن هم من میذارم روش 6 رو بخر . البته seرو همزمان با سیکس داده بیرون اما بیشتر امکاناتش با سری 3 و 4 یکی هستشو قیمتش از سری 6 یه تومن پایین تره .

2- ماه رمضون با کاهش وزن 5کیلویی همراه بود که البته 2 تا 5 کیلو هم باید کم کنم تا به وزن ایده آلم برسم. عماد میگه وفا یا بیخیال رژیم شو یا یکبار برای همیشه وزنت رو کم کن از این عذاب وجدان همیشه راحت شو . بنظر من در هر حالت خوشگلی اما این عذاب همیشگی وای نمیخورم وای چاق شدم رو تمومش کن ! به خودم قول دادم تا آخر تیر وزنم رو ایده آل کنم و یکبار برای همیشه این ماجرای وزن کم کردن رو تمومش کنم و خرم اگه باز بخورم چاق شم !!!

3- بلاخره بعد گفت و گوهای فراوان به این نتیجه رسیدیم که سال بعد برای بچه دار شدن یه فکرهایی بکنیم wink اینه که قصد دارم تو این یک سال همه نمازهای قضام رو بخونم و غیبت و دروغ رو هم ترک کنم . چون شنیدم دروغ و غیبت هم مثل رنگ چشم ژنتیکی به بچه منتقل میشه بچه م چه گناهی کرده باید بخاطر اشتباه های من دروغگو غیبت کن به دنیا بیاد.بعد هم حساااابی ورزش کنم که بدنم ورزیده باشه چون دوست ندارم بعد بچه دار شدن چاق و کسل و بی حال و ... اینجوری باشم . البته قبل بچه دار شدن چند جلسه قراره بریم مشاوره

4- این روزها تو مدرسه اونقدر درگیر و قاطی پاتی ام اما خداروشکر حال روحیم خوبه چون استرس سال گذشته رو ندارم. حالا امسال با این وضع درسی بچه ها مطمئن بودم یکی دونفر چندتا درس رو میمونن شهریور اما باز ته دلم امید داشتم که شاید هم نموندن و پروسه انتخاب واحد شهریور رو نداشتیم که اونم زد عد همین اولین امتحان یکی از بچه ها مریض شد و نرفت آزمونindecision بعد باباش اومده من تایید کنم گواهیش رو ببره حوزه که براش صفر درج نشه شهریور امتحان بده . اونوقت اونقدرررررر باباش گیر بود هی میگفت چی نوشتی تو نامه اینجاش رو اینجوری بنویس اونجاش رو اینجوری بنویس که دیگه رفته بود رو مخم بعد اصلا مدیرمون مدرسه نبود بهش گفتم بابا مدیر نیست مهرش هم برده والا خودم برات مهر میزدم ،از طرف امضا میکردم میرفتی ،گفت خیلی خب حداقل همین الان پرینت بزن یه موقع ممکن تا مدیر بیاد برق بره ! شاید باورتون نشه من پرینت زدم دو دیقه بعدش برق رفت :)))))

5 همینlaugh

 

  • Vafa 1192

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">