طعم گس خرمالو

اینجا زنی زندگی می‌کند که نقابش لبخندش کفشهای پاشنه بلندش گوشواره های سرخش را میگذارد گوشه ایی و تنهاییش را روایت می‌کند ... اینجا زنی زندگی می‌کند که زنانه میرنجد زنانه گریه می‌کند اما همچنان مردانه میجنگد ... اینجا زنی زندگی می‌کند .
وفا
پ ن : تمامی اسامی استفاده شده در این وبلاگ غیر واقعیست
تمامی داستان های روایت شده واقعیست

عنوان وبلاگ نام داستانی از زویا پیرزاد است

پست اختصاصی

سه شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۶، ۰۷:۲۰ ب.ظ

چند وقتیه سعی میکنم از اتفاقات خوب بنویسم . از حال خوب .  میخوام زوم نکنم رو حال بد و لحظه های کسل و ...

میخوام وقتی میخونین منو ببیشتر شریک شادی هام باشین تا غصه هام ....

اما مرسی از همه تون

مرسی از مرضیه جون

مرسی از گندمزار

مرسی از عاطفه جون

مرسی از همه شما که یا وب ندارین یا نخواستین برام وبتون رو بذارین ...مرسی که من رو میخونین و با پیام های خوبتون دلم رو گرم میکنین مرسی بهم محبت دارین و بهم انرژی میدین .

مرسی از نفس صبح که سالهاست من رو همراهی میکنه . مرسی از دیوانه منحصر به فرد که بیشتر از دوست مجازی شد برام . مرسی از ام اسی خوشبخت  که همیشه حال خوب داشته برامون از معمار جان و کوالای پیر و فیش نگار و شیوای دوست داشتنی  و شهرزاد مهربون  و مه سو جان خوبم و میم کاف و همه و همه تون ... مرسی که با بودنتون دلگرمی هستین ...


پ ن : دوست خوبم اسمت رو نمی نویسم چون نمیدونم از اینکه اسمت رو بنویسم ناراحت میشی یا خوشحال . راه دیگه ایی برای پاسخ به پیام پر مهرت نداشتم

مهربونم ممنونم که همرااهم هستی و خوشحالم که وبم رو دوست داری . آرزو دارم زودی حال دلت خووب شه . چقدر خوب که من رو لایق دونستی برام در دل کنی دوست مهربونم :)

 راستی من رو هم  تو دعاهای خوبت یاد کن :)


  • Vafa 1192

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">