طعم گس خرمالو

اینجا زنی زندگی می‌کند که نقابش لبخندش کفشهای پاشنه بلندش گوشواره های سرخش را میگذارد گوشه ایی و تنهاییش را روایت می‌کند ... اینجا زنی زندگی می‌کند که زنانه میرنجد زنانه گریه می‌کند اما همچنان مردانه میجنگد ... اینجا زنی زندگی می‌کند .
وفا
پ ن : تمامی اسامی استفاده شده در این وبلاگ غیر واقعیست
تمامی داستان های روایت شده واقعیست

عنوان وبلاگ نام داستانی از زویا پیرزاد است

باور کن خودت رو

دوشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۷، ۰۶:۰۳ ب.ظ

حرف خیلی خوبی زد گفت بذار فک کنن نمیفهمی

وانمود کردن به نفهمی ، خودش یه تکنیکه ... سوت برن وانمود کن بیخیالی و برای زندگیت برای خودت تلاش کن... 

پ ن : بعد از تکنیک آبرنگ مداد رنگی زغال تصمیم گرفتم رنگ روغن هم امتحان کنم هرچند قبلا گفته بودم هیچ وقت سراغش نمیرم ....

برای موفقیت باید تلاش کرد برای تلاش باید منطقی بود حتی تو احساسی ترین انتخاب ... 

دوباره زبان و نقاشی رو شروع  کردم . هفته آینده میرم یونی با استادم در مورد انتخاب گرایشم  مشورت کنم . میخوام درسم رو ادامه بدم . 

این روزا مدیتیشن کار میکنم ، استخر و ورزش رو از هفته بعد شروع میکنم 


پ ن : قوی باااااش 

  • Vafa 1192

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">